Blog

Co to jest landing page?

Landing page, często nazywa także stroną docelową. Jej głównym celem jest skłonienie odwiedzających do konkretnego działania poprzez prezentację określonych treści. Nie jest to strona firmowa, a raczej rozwinięta forma reklamy firmy. Jak powinna wyglądać i co zawierać dobrze zaprojektowana strona docelowa? Jaką konwersję generuje dla Twojej firmy? Tego wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.

Więcej

Dlaczego salon kosmetyczny powinien mieć stronę internetową?

Salon kosmetyczny powinien posiadać własną stronę internetową, aby przyciągać nowe Klientki. Publikuj zdjęcia swoich prac, opis usług, które oferujesz. Zaprezentuj swój cennik. Możesz skorzystać z synchronizacji opinii o Twoim salonie. Warto posiadać na stronie www system rezerwacji. Prowadzenie biznesu staje się łatwiejsze, a Ty zyskujesz wspaniały wizerunek w Internecie.

Więcej

Co to jest certyfikat SSL?

SSL, czyli Secure Socket Layer, jest to protokół sieciowy uważany za powszechny standard szyfrowania danych z Internecie. Dzięki niemu możliwe są bezpieczne połączenia pomiędzy komputerem a serwerem, na którym ulokowana jest strona. Jak działa? Kto musi posługiwać się certyfikatem SSL?

Więcej

Główne założenia WCAG 2.1

WCAG to skrót od Web Content Accessibility Guidelines czyli wytycznych dotyczących dostępności treści internetowych. Obecnie obowiązuje wersja 2.1 tych wytycznych. Opisują one jak stworzyć stronę www lub aplikację mobilną, aby były możliwe do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami, np. wzroku, słuchu, ruchu ale też dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz trudnościami poznawczymi.

Więcej

Mity na temat pozycjonowania stron internetowych

Wokół marketingu internetowego w wyszukiwarkach narosło wiele mitów, które często wprowadzają w błąd mało zaawansowanych użytkowników. W związku z tym przyjrzyjmy się im i zobaczmy, które z nich można obalić, aby pokazać, gdzie ma miejsce rzeczywiste pozycjonowanie stron Internetowych, a gdzie zwykła próba oszustwa.

Więcej